Måndag...

I helgen var det Lule Open som drog igång på lördagen. Hoppades  på att Micke skulle få köra och att det skulle hålla, men han hant bara värma den här gången också...Nu tryckte han en tryckslang så han hade inget laddtryck längre. Pelle vann sin första repa men efter värmningen andra repan så sköt han turbon! Det blev en kall och inte så lång kväll i luleå.

Men men, nu är det måndag förmiddag och jag har varit vaken sedan 06,30. Jag har hunnit med en morgonpromenad och städat en del. Nu ska jag hoppa i duschen innan jag ska åka til luleå för första föreläsningarna i de nya kurserna =) Det ska bli roligt att träffa alla igen men det känns lite bittert att måsta plugga när man kommer hem på kvällarna!
Det blir en dyr dag för mig på LTU idag...måste köpa både böcker och busskort + att jag måste köra bil dit idag!
Blir drygt 2000 kr fattigare idag =(

Något Roligt hände hemma hos mamma och pappa igår.....
Som vanligt äter vi middag tillsammans på söndagar och det var mammas tur den här söndagen. I Torsdags fyllde mamma 49 år och blir då alltså 50 år nästa höst =P
Ända sedan jag och min storebror var små har va alltid sagt att när mamma och pappa fyller 50 ska vi åka utomlands...så blev det när pappa fyllde 50 för två år sedan....det blev en utlandsresa till Egypten i två veckor....dessutom blev vi bjudna!
Nu när det blir mammas tur att fylla 50 år så har mor och far sagt att det räckte att åka när pappa fyllde år men det har inte jag och Jimmy tyckt!
.....Mamma och pappa ska bjuda både mig och jimmy med respektive till turkiet i slutet av augusti nästa höst =) Den enda haken hon har på oss är att vi ska spara 100 kr i veckan till fickpengar =P
Äntligen ska jag få åka utomlands igen...det är drygt 2 år sedan sisst!!

Nu har jag pladdrat på en hel del...Hade bra!!

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0