Sex saker jag måste...

Äta något salt, eftersom det var fest i går så är man lite  bakis idag...Då är det jättegott med något salt, som kaviar tex, men såklart finns det inget sånt hemma!

Plugga, det är bara en vecka kvar till tentan så nu måste jag ta tag i pluggandet!

Ständiga städandet, det kan man inte göra för mycket av!

Kratta tomten, annars får jag ett helvete till våren när alla de förbenade löven har etsatt sig fast i gräset!

Komma ihåg att det är den 22 oktober i morgon, då fyller nämligen Annlie Näs 20 år & min "brorsdotter" Fabienne 1 år.

Hälsa på min farmor och farfar, det var alldeles för länge sedan jag var där och de är vana att se mig minst en gång per dag...Men så ofta blir det inte när jag inte längre bor grannar med dem =(

För tillfället är det dessa saker som gnager i min skalle...Jag får inte glömma av att göra dessa saker!!


Love Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0