Idol, Dredds och Plättar

I dag har jag gjort dreddlocks på mig själv =P har inte gjort riktiga SÅKLART...Har fuskat med plattången =)
Det var faktiskt skit enkelt och det blev ganska roligt =P Skulle dock aldrig göra riktiga!

Idag är det Fredag och alla vet vad det är då, IDOL, såklart!!
Blir nog att bara sitta framför tvn och se det och slappa ikväll...Ska bli bjuden på middag hos Westerlund ikväll också =)
Han tyckte att det var hans tur att bjuda tillbaka på nå mat, eftersom han äter hos oss typ 2 ggr i veckan =P
Då ska han få öra det också...det skulle serveras plättar med grädde och jordgubbssylt =)
Han hade till och med inhandlat GLASS till efterrätt!! (Vid det här laget så vet nog alla som läser min blogg att jag ÄLSKAR glass)
För alla er som inte är från Piteå, så är plättar de pannkakor som man gräddar i stekpannan, inte de små, utan de som är lika stora som stekpannan! =P

Ha en skön Fredag allihopa!!

Love Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0