Göteborg, tenta och träning

Nu har jag bokat flyget till gbg. Det lyfter den 30 oktober och landar den 5 november. Jag kommer alltså att vara en vecka i Sveriges trevligaste och mysigaste stad =) Hoppas på att alla gbg-bor ger mig en trevlig Halloween 2007 =)

Det ska bli så roligt att träffa Paulina, Josefina och den tredje systern Alexandra Unger...Ska också hälsa på min kära kusin Mattias som just bytt lägenhet. Han och hans Louise har fått sin dröm lgh så det ska bli roligt att se den!

Men innan jag får komma till min älsklings shoppingstad så har jag en tenta att göra...kursen har aldrig tidigare haft någon tenta så detta blir svårt...är alltid enklare när man har sett och pluggat in de senaste tentorna, men det går inte denna gång! Det är bara 11 dagar kvar till tentan, så det är daggs att börja plugga nu =( Har många lektioner till veckan så då hinns det inte pluggas! Men men, nu tänker vi glatt och possitivt!!

Ska iväg och träna om en liten stund. Är rätt så roligt att ha sin kusin som tränare samtidigt som träningspartner...det blir mycket tävlande och sporrande!!=) Idag ska jag klå na =P Är taggad till max!!

Tat lungt och slappa på!! =P

Love Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0