Allas vårat Kalles

Söndag: En dag som spenderas på soffan...
Lördag: På dagen gjorde jag lite nyttiga saker som att hälsa på min mormor och på kvällen blev det fest med gumman. Var på backens studentområde och våldgästade Erik Carlz inflyttningsfest. Alltså, det var jag, Patricia och Amanda och resten kände jag inte. Det var riktigt skoj faktiskt att lära känna helt nya människor och de flesta var från sthlm och Malmö. Jocke försökte lära mig att skorra med ärren (R) som Malmöbor gör =P Funkade inge bra! men han var riktigt duktig på att prata pitmåle!! *Eloge*
Sen blev det utgång på det slibbiga Kalles, som tyvärrv är stadens sunkigaste lokal men enda stället för en 20åring att gå till. Det var rejält mycket folk ute..tog mig 40 minuter att ta mig in! Träffade min gamla granne och "bardoms vän" ute och blev bjuden på en hel del drinkar...Därav soffliggandet idag =P

Ikväll blir det att ta det lungt...ska se "walk the line" med Emma & Marcus och käka glass med fruktsallad =)

Love Elin

"I wanted you so much
Just like I do right now
I wanted us to be the one the poets write their books about
I wanted it to last"

-Sister Hazel, "Life got in the way"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0