Sista kurserna har startat....

...idag.

Hade introduktion av bägge kurserna och hant till och med me en föreläsning....Ingen o, ingen vila!!
Det är bara att sätta igång med pluggandet, men det är ju två roliga kurser så det går smärtfritt =D

Men det börjat vara daggs för mig att fixa praktikplatsen till läsperiod tre...hoppas på att få på Sparbanken Nord som det heter här i Piteå. Sofus och Issa hade vart på intervju om en plats igår...jag måste också ta mig själv i kragen!

Här kommer nu några härliga bilder från Göteborg...


image53

Mina Söta "Systar"

    
 


Love Elin

Kommentarer
Postat av: Kicki

Såå, klart :) Syns ju lite olika mycket beroende på vad man har för upplösning. Men det kanske duger?
Jag får fixa rubrikbilden då jag kommer hem sen, har ju inte ps här på jobbet!
Såg ut att ha haft det bra i gbg =)
KRAM

2007-11-07 @ 18:55:53
URL: http://kickikickass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0