Reunion och asgarv

I går kväll hade vi tjejkväll/reunion Jag, Tina, Josse & Anneli...Hanna från göteborg var också med. Det är nämligen så att Anneli har svikit oss och bor nu mera i sthlm men nu i helgen är hon hem =) Vi träffades hemma hos Annelis förälldrar för en bi mat och ett glas vin till maten...tänkte att vi inte skulle göra nått annat än att surra och ta igen all den gångna tiden, men så blev inte fallet.....Alla hade handla en hel del vin och såklart så drack vi och drack...tillslut var vi i ganska bra form =)
Kvällen slutade med att vi gick ut på Allas vårat KALLES...=)

Kvällen var skitrolig med många roliga händelser...däribland dessa komentarer:

"Ö-vik låter nästan likadant som Örnsköldsvik" - Hanna från Partille
"Utbildar du dig till bagare?! Få du baka mycket då?" - Josse till Hanna
"
You are snärt och jag vill motionera dig i sängen" - Olle till Josse

Haha, ni är allt söta och roliga mina små vänner =P Hoppas bara att danstävlingen gått bra för Hanna och Anneli idag...

Just nu e jag hundvakt älsklingen Leo, världens sötaste och keligaste Amstaff...Blir en nattpromenad snart!!


Love Elin

Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHA! Jamen bra att alla på hela internet får läsa min pojkväns välformulerade sms :P haha jaja jag bjuder väl på den då :P

2007-11-20 @ 21:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0