Lite Idol..

"Det där var lika mycket disco som jag är hårmodell"  - Daniel Breitholtz


Haha, tyckte komentaren som Daniel kläckte ur sig till Andreas i gårdgarens idol var Kung...absolut min humor!!

Dock åkte helt fel person hem igår, Christoffer som är så bra förtjänar att vara kvar längre. Nu tycker jag att det är Mattias tur att åka hem och sedan Andreas. Självklart så är Amanda en klar favorit men Marie har en sjukt bra röst, dock ej lika mycket stjärna som Amanda. Lite för mycket Dileva över Daniel för min smak...


image64


Snart äre tid för att börja förfesta inför kvällen, hoppas på att det blir en roleg kvell!!


Love Elin

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jo jag förstår vad du menar, kikade lite på det igår men fick inte riktigt till det. Men nog ska det gå tycker jag!
Helt galet att Christoffer åkte! Han har aldrig varit min favorit och han gjorde inte sitt bästa framträdande igår. Men han är fortfarande mycket mer artist än både Mattias och Andreas.
Ha så himla kul ikväll! Kraam

2007-11-10 @ 15:25:48
URL: http://kickikickass.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg du har!!!

2007-11-10 @ 22:58:29
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0