Tisdag-omtentaperiod =(

såklart så klarade jag ju inte den enstående, roliga och trevlga freddes tenta....det vill säga att jag hatar den människan och att jag inte är ensammen! hade ett möte i måndags där det togs upp om hans tenta, föreläsningar, attityd mm.
Alltså, nu sitter man här med Micro böckerna i handen igen....Till alla ni som funderar på att börja plugga så avråder jag er från att läsa Nationalekonomi vi LTU för då kan ni råka ut för fredde.
Redan från första kursdagen störde jag mig på hur han hela tiden ändrade sina uträkningar och åsikter...när han sedan gjort så på varje föreläsning i 10 veckor börjar man bli lite förvirrad och såklart så gör han en tenta som knappt handlar om det som han väl kommit fram till på föreläsningarna!!
men men, nu måste man plugga fast då åker jag och gubben till sthlm i morn och kommer hem på lördag, så det blir bara att plugga idag men då hittar man andra roligare saker att göra, som att skriva i bloggen!
Längtar till sthlm, då ska jag få träffa Anneli Näs och såklart shoppa =)
Vet bara inte vilken av dagarna jag ska hinna träffa Fröken Näs, hon bara dansar och dansar och dansar, aldrig en lugn stund!! men hon är ju våran lilla virrhöna så hon klämmer nog in mig nån stans =)

I helgen hade 97-98 pojkarna hockey cup igen och såklart var man ju och såg Williams matcher. De har börjat spela riktigt bra och många matcher var riktig spännande. Såklart så  vann de ju alla sina matchet och gick direkt till finalen, där de mötte sina värta motståndare Älvsbyn. Nr 19 är en riktig plog, han bara tacklas och mejjar ner de andra små pojkarna, men de kämpade stark, tyvärr inte tillräckligt =) men en silvermedalj är aldrig fel!! <och så  fick William göra ett mål mot ÄIF, så han var mer än nöjd=)
Till allla er som inte vet vem William är så är det min lilla lillebror jag aldig fick (han är min sambos lillebror, men känns som min egen).


Nu till böckerna igen....BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0