Måndag...

Just nu är min lilla käre far hemma hos oss och han har börjat sätta in våran värmepump som vi köpt. Tror det blir riktigt bra med en luft till vatten istället för att elda olja som vi gjort sen vi flyttade till huset. Dock har vi alltid lyckats få tag på gratisolja så vi har haft en billig uppvärmning i drygt två år =D
Tackar till er alla som bytt bort oljan tidigare =P

Ikväll hade jag tänkt åka på bodypump men så har de ställt in pumpen på måndagar...det får bli ett pass i morgon kväll istället!

Avslutade en kurs idag...nu äre bara att göra hemtentan vi fick med oss. Har sista föreläsningen i marknadsföringen på Onsdag, ska bli riktigt skönt! =D Ska ta mig ett litet jullov!!

Satt och läste i min almenacka idag på en tråkig föreläsning och då märkte jag att det står små ordspråk längst ner på varje sida...Denna veckas ordspråk var helt enligt min humor =)

"Hemma = Den plats där man vet vad pytt i pannan är gjord av"


Love Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0