Hemtenta

Idag började jag arbeta på min hemtenta som ska vara klar till den 7 Januari. Jag vill helst vara klar med den i veckan eftersom jag ska jobba mellandagarna och på jul och nyår vill jag inte plugga.
Jag ska även jobba efter nyår fram till den 5 Januari och sen har jag tenta den 14 Januari, men det är den sista tentan jag har under min univeristets tid =D

Dock så verkar tentan ta svin lång tid...började klockan 10 i morse och slutade 15.30...hade då gjort två uppgifter! Ska stiga upp ännu tidigare i morgonbitti för jag har 6 uppgifter kvar att göra! Men nog ska jag hinna den i veckan...det måste jag!!

Nu ska jag ta mig en till alvedon och gå å lägga mig...har fått feber och tappat rösten igen!! Inge bra alls!!


Love Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0