Färdigt köpt julklappar

Äntligen har jag köpt alla julklappar..har även hjälp Jeanette idag att köpa nått till min pappa och älskling!

Idag har jag till och med kommit på och fixat, nästan färdigt, vad jag ska ha på mig på nyårsafton...det blir en liten svart, ett guldbälte, guld väska och ett par röda stövlar (om jag får dem i julklapp=) ) annars blire ett par svarta stövlar. Klädkoden säger att det ska vara värdigt en nyårsafton..och vad är det?! Min stil är inte så glammig heller så jag har valt att bära klänning men inte en massa paljetter, spets och glam. Hoppas bara att det duger! =P

I går var jag och älsklingen på stan i Luleå...skulle köpa en massa julklappar till Camilla och det fanns inget i Piteå så då blev det en heldag tillsammans på stan...det var jättelänge sen vi gick på stan tillsammans, förut brukade vi göra det ofta. Då var det till och med Crilles idé ibland =D Men tiderna förändras =P

På Carlings hittade vi en skitsnygg DePalma tröja till Älsklingen men så klart så passade den inte...Medium var för kort i armarna och en Large fanns inte. Den hade säkert blivit för stor i magen istället för min gubbe är inte speciellt tjock =P
Men jag blev kär i tröjan så jag grämer mig...det fanns inte en Large på junkyard heller så jag kan inte beställa den heller!!  Typiskt!!

image78


Nu ska jag snart åka till Roknäs och käka middag, det blir tacos hos broder min =D


Love Elin

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack! Jepp jag har sett ut så en gång i tiden :P
Typiskt det där med julklappar och kläder man hittar. Jag har fortfarande ungefär hälften kvar!
Kram kram

2007-12-16 @ 15:57:25
URL: http://kickikickass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0