Var ett tag sen sist....

Det var visst ett ganska bra tag sen jag skrev något här.. tentorna är över och jag har inte klarat en av dem=( omtentan blir den 3 maj, suck!
Men men, det är bara att ta nya tag!
Idag har det varit ett helt underbart väder med sol och 20 graders värme. Ikväll blir det grillfest med Elin och Crille, Emma och Markus och många många fler. Ska käka fläskfilé, potatissallad, champinjoner och grillad potatis. Sedan har jag gjort en dipp på turkisk yuoghurt med en massa goda kryddor. ska dippa italienska stänger, GOTT!
Har också hunnit baka idag på morgonen och sen för jag och älsklingen in till stan och handlade lite, där träffade vi Tommy och Crille som skulle handla blommor,HAHAHA! =)
Ca 20 meter närmare bilen träffade vi Jeppe och Ante Fjällström, som hade handlat både alkohol och mat...stor fest!! ajja, det roliga med dem vara att de körde corvetten=)
Det känns verkligen som sommar när dessa bilar börjar komma fram... Ante hade bytt stolar och lite annat i bilen så nu är den lättare... grymt snygg bil!!=)
men men, nu ska jag vara lite onyttig och provsmaka mina chokladrutor som jag bakat i morse!!

Bye Bye

Ps. Glöm inte av att jag fyller år på fredag, jag blir äntligen 20!! Fika och smörgåstårta finns här på fredag!! DS.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men gumman, kan du inte spara lite smörgåstårta till jag kommer hem helgen efter denna så jag också kan gratta dig ;)

2007-04-16 @ 10:36:03
Postat av: Kicki

Har du någon aning om hur trött jag var i morse?
Snoozade först en timme innan jag insåg att det var lite bråttom. Hoppas du blir glad ikväll nu när jag stigit upp 4 timmar alldeles för tidigt för att ta mig till er ;)
Kram och grattis igen!

2007-04-27 @ 11:48:24
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Kicki

Du är UTMANAD! Kolla min blogg för mer info :)

2007-05-17 @ 21:13:55
URL: http://kickikickass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0