Välbehövd paus

Som jag har behövt en paus. Jag har verkligen inte haft någon energi till att skriva här sista veckorna. Det har vart en hel del annat som skulle hinnas med. Maj månad är födelsedagarnas mecka vilket innebär födelsedag varannan dag för min familj... en hel del fika, surr och mys med nära och kära men ingen tid över till så mycket annat :P

På hus fronten har vi hunnit med att ordna upp tomten. Den såg rent ut sagt förjävlig ut när snön tinade bort så under flygar helgen har vi i regnet kämpat med att gräva bort en mängd buskar, stubbar och träd. Rensat allt ris och planterat en häck. Efter 4 släpvagnar och pick up flak fulla med ris och skräp så somnade vi gott på söndag kväll. Trotts regn och rusk har vi kämpat i fyra dagar med allting och nästan hunnit klart allt. Nu fattas ett släpvagnslass med matjort så vi kan så in nytt gräs där två gigantiska buskar varit.

Älsklingen åker till the big U.S.A på onsdag men efter att han kommer hem ska det sista fixas innan vi kan starta värmen i poolen och förhoppningsvis inviga den till midsommar :D


Lite kort uppdatering.. nu kanske jag har ork att börja om med bloggandet, händer ju så mycket skojsigt på sommaren som jag vill dela med mig av :)

P.s Igår körde vi den första turen fyrhjuling i skogarna på Haraholmen och på crossbanan... nu är sommaren verkligen här :D D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0