Önskelista 25 år

Nu är det mindre än en månad kvar tills jag fyller 25 år. Herregud, så gammal känner jag mig inte :P
Det är just i denna ålder jag skulle kunna stanna några år.. Jag bestämmer att vi stannar klockan ett tag nu :P

Tänk om det skulle funka.. vad många 25-30 åringar världen skulle bestå av då ;)

Nej jag ser fram emot min födelsedag och vad livet framöver har att erbjuda. Njuter av stunden just nu :)

Självklart vill jag ju ha presenter att öppna också ;) Jag säger ju att jag inte känner mig som 25 år, snarare som 12 ;) Paket det älskar vi!! Hahaha


ÖNSELISTA 25 år:

Slipning och lackning av golv hemma.


Klocka i guld (denna eller en liknande) Länk


ErgoRapido dammsugare (gärna orange)



Rörstands picknick serie

Glasunderlägg            Den lilla brickan               Skärbrädorna          kökshanduk
Länk till hemsida som säljer detta

Presentkort på ansiktsbehandling och massage på Cau&co
Hotstone massage
Ansiktsbehandling GULD

Röd Dakine väska från Intersport


OBH Nordica ugnsformar


Presentkort på träningskläder



RayBan solbrillor


Gardiner till köket

Från Åhlens Länk

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta jättegärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken!



Vänliga Hälsningar,

Miss Alicia

2012-04-02 @ 15:47:56
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0