Förbannade Jävla SKIIIIT

Just nu är jag så arg som jag bara kan bli!!!

I går körde jag ett pass tillsammans med min Brollo och hans Jeanette. Det blev löpning och sedan gym träning. Men så idag..öppnar ögonen strax efter sex och känner vid första sväljningen att det inte står rätt till i halsen. Stiger upp och till min fasa så ligger jag på febergräns och har ont i halsen. Ni vet ibland kan man få dessa vita små knortar i halsen från halsmandlarna.. sånna hade jag dussintals av i morse. Så piggelin är jag inte och grymt förbannad att dessa sista dagar av FF kommer jag inte kunna prestera som jag vill!! ÅÅÅÅÅÅ

Hade ju sån energi och pepp. WHY?!

Jag kommer inte att lägga mig på sofflocket och skita i allt utan promenera kan man göra trotts halsont. Dock inte powerwalk men gå i lugnt tempo i alla fall så jag inte stannar av helt.

Detta suger verkligen ap röv!!

Förlåt mina hemska ord och uttryck men jag är förbannad just nu!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Nej är det halsfluss du har fått??? Hoppas vi får se bilder på hur det har gått för dig :)

2012-03-28 @ 12:20:16
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0