Stöggon

Jobbar 30 minuter till och sen bär det av till stugan. Älsklingen är i USA och kommer hem på torsdag. Så jag passar på att fira den Svenska nationaldagen i Långträsk med mamma och pappa. Kankse att det blir nån fiske tur och en bastu. Mamma och pappa har redan vågat sig på ett dopp i det blå men det håller jag mig nog ifrån.
Sjukdommar som kan komma från nerkylning vill jag hålla mig undan.. ska ju faktiskt springa tjejjoggen i Sjulsmark på söndag och då gäller det att vara frisk. Missade ju Star loppet pga nån jävla virus infektion så jag hade miljontals utslag på hela kroppen och en böld i halsen men nu har jag vart på benen nån vecka och ska baske mig stå kvar på dem!! :D

Som jag saknar min andra hälft just nu. Han har vart borta sedan i onsdags och levt loppan i the big U.S.A. På torsdag får jag hämta han på kallax och som det ska bli skönt att bli sambos igen. Jag är ingen singel människa.. jag behövermina pussar och kramar varje dag och sover aldrig dåligt egentligen men då det fattas min andra del i sängen så då sover jag knappt :/

Han är saknad mitt hjärta ♥


Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad söt du är! Tur han snart är hemma då :-)

Och tycker du gjorde helt rätt i att inte bada, hade aldrig badat själv heller :-P hihi



Kram

2012-06-07 @ 10:52:26
URL: http://bemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0