Första Leveransen

Idag har jag fått ett sms från MIO. De första möblerna har anlänt så nu efter jobbet ska vi dit och hämta ut dem. Får se om vi hinner med monteringen ikväll då vi ska hinna lite andra saker också men i helgen ska vi fixa och dona hemma. Bygga möbler, klinkra och stöka i ordning en massa :D

Super snälla Lillan ska låna oss sina verktyg och skärmaskin för att vi ska kunna klinkra i helgen. Känns onödigt att köpa allting för att klinkar 5 kvadrat så då får vi låna hennes saker. Så ikväll ska vi förbi Jens och Lillan och hälsa på :)

Eftersom jag drar till IKEA i morn med kusin Louise så ska jag till Rokan och byta bil med mammsen också ikväll. Lånar hennes kombi så vi rymmer lite saker att handla ;)
Blir nått enstaka stort paket men jag tror bilen kommer bli mer än överfull ändå med två vuxna och en bebis med bilbarnstol och hela faderullan :) Så skoj vi ska ha i morn!!
(Inga beställningar mottages! Ska leta mina egna saker för första gången utan att ha i bakhuvudet vad 10 andra personer bett mig köpa. Om än det bara är en eller två saker så blir det till flera personer och kundvagnen innehåller lika mycket varor till annat folk som till mig själv).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0