Lilla ICA Kan

Efter att ha letat i alla de stora matvarubutikerna i stan och även vårt älskade kioskpiraten utan framgång så har jag hittat den. Den chokladen jag tänkt på i några dagar nu. Den där chokladen med den otroligt bra fyllningen, salt lakrits.



Igår efter att jag hälsat på mina underbara trollbarn och kusinen så skulle jag snabbt in på lill ICA i Bersicka och inhandla polenta och tortillabröd. Men innan jag nådde kassan så ska man som i alla andra butiker gå förbi godis hyllorna och där låg den, mitt framför ögonen på mig, jag tvekade inte en sekund utan la den i korgen och gick och betalade. Det innebär att vi hade en väldigt onyttig tisdagskväll i bio soffan hemma igår :P

Inte trodde vi att vi skulle äta upp en hel chokladkaka på 180 gram en tisdag men när vi väl börjat äta så gick det inte att sluta. Sååå god var den!
Snabbt var den chokladkakan slut men den lär vi köpa fler gånger ;)

Detta är numera min nya favorit i godisdisken. Nu vet jag att den finns på lill ICA i Bersicka (Där vi tidigare bodde innan vi flyttade till stan) och snart kankse även på kioskpiraten. Efter besöket där förra veckan och upptäckten att han inte hade hemma denna underbara choklad gjorde att han genast skulle beställa hem den ;) Helgen är räddad, det blir inte någon nyttig helg :P


Kommentarer
Postat av: emma

ja vist är chokladen god!? :)

2012-02-10 @ 18:33:34
URL: http://emsenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0