Anonym Komentar

Fick en fråga i en anonym komentar.. Svårt att svara på direkt till den personen då den var anonym så här kommer svaret istället.

-Frågan var vart vi köpt våra skoterkläder?
Vet inte riktigt vilka skoterkläder du tänker på, har så många olika. Men min röda ToBe overall fick jag av hjärtat som köpte den på Duells lagret i Östersund. Vet att den finns att köpa på många hemsidor däribland Duells.se.
Sedan har jag en jacka och byxa i märket Snowpeople om det var de kläderna du tänkte på. De kläderna köpte jag på hemsidan HecaMc.se där köpte jag även min hjälm. På Heca kan man hitta kläder till pang priser. Hjälmen kostade endast 600 kr och för att vara en hjälm så är det ruggit billigt!! Jackan gick loss på hela 300 kr.. så att shoppa skoter/cross kläder på Heca när de har REA är toppen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0