Hey Ho Ho Ho

Hello gott folk!
Finns det nån kvar som läser denna blogg?
Jag har verkligen inte haft tid eller ork ett tag nu men nu kankse det är dax att ta tag i det. ..

Jag är ju som ni redan vet och jobbar i Överkalix på veckorna och dagarna tenderar att springa fort som fan förbi alltså!! Jag trodde jag skulle hinna hur mkt som helst här men tiden på jobbet susar förbi i 150 kilometer i timmen och jag lär mig kopiöst mycket varje dag.

Sen så tar jag mig lite morgonpromenader där kring sex snåret före frukost och så brukar det bli ett träningspass eller simning på kvällen. Sen så är det godnatt. Jag är klubbad och ligger i sängen mellan nio och tio på kvällarna. Somnar oftast strax efter tio.
Jag har kommit in i nån sorts dvala då jag konstant är trött nu de senaste två veckorna och morgonpromenaden uteblev i morse i utbyte mot en timme extra i den varvma sängen :P

Åkte på magsjuka för två veckor sedan som avlöstes av en förkylning med envis halsont men nu börjar det vara tillrätta igen och det är dax att åter komma in i träningsruset. Just nu sitter jag kvar på jobbet och har arbetat övertid två timmar (klockan är strax efter 19 nu) och jag ska he mig till gymmet för att riva av ett pass och sen hem för att käka middag. Blir en sen middag men med tanke på alla chokladpraliner jag tryckt i mig idag så har jag nog energi så det räcker att ta av där ;)
Fick en chokladask AntonBerg av ett företag idag och det var den jävligaste chokladask jag vart med om!! Varenda bit är sjukt god med massa spännande smaker.. farligt!!

Men men nu har jag ordbajsat klart för denna gång och nu LOVAR jag på heder och samvete att det inte dröjer 3 månader till nästa uppdatering!!

Jag har ju spännande saker på gång som ni kankse ska få ta del av snart ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vaddå kanske ska få ta del av??!!! Terror, klart du måste berätta om du skriver A ;P

Så även med andra ord - jag läser din blogg fortfarande ;) /Elin M

Svar: Hehehe ja lite till ska ni läsare nog få pinas :P Men snart så kommer det... men jag tror nog nästan att du kankse redan vet :PKul att du hänger kvar efter min långa frånvaro :)
Elin Nilsson

2012-12-19 @ 03:05:42
URL: http://elimarklund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0