Babyshower

Nu är det inte länge kvar för bullbakerskan Kicki att snart ploppa. Ut kommer (med största sannorlighet) en liten kille vid namn Dolf/Dolph. Inför den kommande bebis tiden med allt vad det innebär så hade vi en liten Babyshower för henne föra söndagen. Det dukades upp fantastisk god mat i form av pastasallad, räkor, fläskfilé, potatissallad, tårtor och lite kakor. Smutt var det och ett ganska stort gäng tjejer anslöt. Det regnade paket över de blivande förälldrarna som jag tror var mer än nöjda efteråt.

Vi (Jag och Crille) som då är blivande morbror och "moster" hade med den klassiska blöjtårtan som present. Fullproppat med blöjor, nappar, nappflaska, första leksaken, barnvagnshäng/mobil, Weledas Body oil mm. Massa smått och gott som är bra att ha med viktigast av allt så skickade jag med en utbildning i vilka produkter/märken de får använda på barnoljor och liknande så lille killen inte ska bli bombarderad med massa mineraloljor, parabener och skit.




Fint inslagen i cellofan och sidenband. Önskar dem all lycka och håller tummarna att han tittar ut snart och har de mått och vikt jag gissat på ;)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Sååå bra att ha dig som har koll på bra produkter! :) Särskilt om lille Dolph ärver sin pappas besvärliga hy som jämt hade exem som liten.

Och barnvagnshänget sattes fast i vagnen redan samma dag :D

Kraaam

2012-08-19 @ 14:38:05
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0