Hjärtvärmare

Igår blev vi bjudna på middag hos min fina kusin Louise och hennes sambo Björn. Såklart var mina trollbarn Molly och Meja hemma och det blev en hel massa barn mys. Älskade ungar!! Det är verkligen en hjärtvärmare att vara med dem ♥ De är så fantastiskt söta och rara så jag smälter.
Att mötas av en 5 åring som ropar ens namn och kommer flygande upp i armarna när man kommer innan för dörren kan rädda den värsta dagen. Inte för att jag hade en dålig dag igår, snarare tvärt om, men det var bildligt talat :P

Fantastiska lilla människor!!

Med mig igår hade jag lite presenter till de små töserna. Gick förbi ett rea ställ på Lindex med barnkläder och fann de sötaste små tajtsen till Meja. Det var regnbågens alla färger på ränderna och små hjärtan som lappar på knäna. Kunde helt enkelt inte motstå dem... och Mollsan som är ett STORT fan av Hello Kitty fick ett par stumpbyxor i det märket såklart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0