Back To Work

Igår var jag tillbaka på jobbet efter att legat i förkylning sedan i Onsdags. Kunde inte träna mina sista två dagar på FitnessFighten :( Mätte av mina resultat i helgen och de är jag super nöjd med!! Vill inte riktigt ännu dela med mig av bilder och de slutliga resultaten..vill först se vem som kommer vidare till finalen.
När finalisterna är korade kommer ni att få veta mitt resultat ;)

Nu är jag tillbaka på benen med endast en "däpt" näsa kvar som åkomma. Lite hosta men inte nått allvarligt så förhoppningsvis är jag tillbaka på träningsbenen i morgon igen :D Wihoo!!
Snart, riktigt snart öppnar ju nya StepIn också och då ska baske mig både jag och hjärtat vara helt återställda har jag bestämt! Jag bestämmer mycket ;)

Idag firas det en heeel drös med födelsedagar. Inte ens en hand räcker till att räkna in mina vänner som fyller år på just denna dagen. Sjukt att så många är samlade samtidigt. Svårt att hinna med att besöka alla och gratta. Tur FB finns så man an slänga iväg en hälsning ;) Allas våran Mike kommer nog att få sig ett besök ikväll om hjärtat är någorlunda pigg. Back to work för han idag är det som gäller :)

Inte bara kompisar som fyller år idag heller utan min arbetsplats Sparbanken Nord firar 160 år just idag. Första bankkontoret öppnades 3 April 1852. Detta firas med tårta på kontoren :) Välkomna in och smaska på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0