Lycky Day

Igår var en tur dag eller en helt otroligt bra dag för oss i vår familj.
Min Brollos fästmö klarade sista etappen i sin körkortshistoria och numera har hon lastbilskort med tungt släp och alla behörighetsdelar för att kunna jobba med att köra ett 24 meter långt ekipage. Totalt jätte grattis till henne :D
För min del så fick jag skriva mitt livs hittills viktigaste autograf. Den skrev jag ner på ett papper om en tillsvidare anställning på banken som börjar gälla från den 1 oktober. Ett rus av just nu total lycka löper genom min kropp. Det var en annorlunda känsla att gå till jobbet i dag :)

Mitt liv är just nu så perfetk som jag bara kan drömma om. Jag älskar mitt arbete och gillar verkligen att stiga upp om mornarna för att gå dit. Jag älskar mig vackra och helt underbara fästman men än nått annat på jorden och sen så har jag min underbara familj som jag inte kan vara utan. Vännerna är som små guldklimpar som skiner upp dagarna. Sen har jag mitt lilla trollbarn Molly som bara är för underbar. Det kan inte bli bättre än vad det är!! :D


Kommentarer
Postat av: Linda

Så härligt! Grattis!!! :D

2011-09-13 @ 13:17:35
URL: http://lindagosing.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0