Morgon Träning

Dagen började med en super mysig sovmorogn med min älskling och sedan frukost tillsammans. Motorvärmaren till hans bil hade inte funkat i natt så jag fick skjutsa han på jobbet när jag åkte för att träna. Efter träningen fick jag hämta han också så han tog sig hem för att hämta bilen efter nån timme i värmaren och så fick vi äta lunch tillsammans. Uppskattas så mycket de dagar man får lite extra tid tillsammans annat än kvällstid innan läggdax :)

Min träning idag gick kanoners. Körde 20 minuter rodd och det resulterade i 4 km distans. Sen blev det lite övningar för rumpa, insida och utsida lår, axlar, övre rygg, sido fläsket, nedre rygg, mage i flera olika varianter och så stretch på det. Grymt nöjd efter dages pass. Nästa pass blir på söndag förhoppningsvis.

strax eftermiddags fika här på jobbet och jag är galet hungrig. När jag startat dagen med träning är jag hungrig med ett intervall på 3 timmar. Slår aldrig fel utan precis efter 3 timmar börjar magen kurra och vill ha påfyllning av energi. Det måste den såklart få då det går åt mycket energi åt musklerna :) Blir en stor gul apelsin strax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0