Filmen "Jag Saknar Dig"

I helgen hade filmen "Jag saknar dig" smygpremiär i Göteborg. Filmen är inspelad i vackra Piteå, såklart, och huvudrolls innehavarna är från Kiruna. Tidigare i höstas sminkade jag ett band som fotades tillsammans med Maria Fäldt och det är bandet som har gjort musiken till filmen "jag saknar dig" och sedan så har sångaren i bandet en roll i filmen.

AiluCrash heter bandet (tidigare Colored office paper) och de släpper sin skiva i samband med att filmen kommer på bio. När det blir vet jag inte riktigt med snart hoppas jag. Är nyfiken:)

Här kommer i alla fall lite bilder från smygpremiären som fotografen Maria Fäldt har tagit.
Kolla gärna in dessa sidor:
Jag saknar dig
Maria fäldt
AiluCrash








    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0