Bybor

Igår gjorde jag och älsklingen nått som vi borde gjort för läääänge sedan. Helt galet att man låter det gå så lång tid!! Vi var och hälsade på en av mina allra bästa kompisar från Rokan. Vi var med varandra jämt när vi var mindre, verkigen konstant. Nu har hon bott granne med min mamma och pappa i två år tror jag det är men ändå var det först igår vi tog oss dit och hälsade på. Hemskt!! Ska verkligen inte bli lika länge till nästa gång!!
En trevlig surrstund och massa mys och bus med deras underbart söta lilla vovve (små kär blev både jag och hjärtat, kankse en hundras för oss ;))

Sen var det dags att köra de två hundra meterna med bilen hem till mamms ochh papps och lämna ÅngJanne som vi haft och tinat upp ett avlopp med. Blev en soffstund hemma i Rokan och Onsdags lyx med Gammeldags Vaniljglass innan vi åkte hem till sängen :)

Kan inte alls klaga på min onsdag utan istället tycka att den vart helt toppen bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0