Test Dagen

Igår kväll körde vi test sminkningen och uppsättningen till Thomas och Kickis bröllop. Herregud vad snygg min svägerska kommer bli!! Det är hon iofs alltid men nu kommer hon att stråla på sin bröllopsdag :)
Vi var ganska överrens från första början hur hon skulle se ut och vi såg när vi var klara vad vi skulle göra annorlunda. Nu ska jag bara öva på minimala inbakade flätor, vilket kommer bli en pärs. Svårt som fan att göra på sig själv :P

Kommer bli awesome. Nu längtar jag som bara den till självaste bröllopsdagen 14 maj och kan tänka mig hur mycket brudparet längtar!! :D


Kommentarer
Postat av: Kicki

Har sagt det förr men det tåls att upprepas, sån jäkla tur att jag har dig! Du är bäst!! :D Längtar helt galet mycket :)

2011-04-28 @ 15:42:11
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0