Långpanne Biskvier

Har stått i köket en stund i kväll. Ska ha ett möte på jobbet i morn hela eftermiddagen så då kan det vara gott med lite sött :) Självklart har jag passat på att baka, det är verkligen såå roligt!! Synd bara att det ska vara så onyttigt. Äter aldrig fika här hemma, annat än vid födelsedag, så jag passar på när jag kan bjuda och göda andra ;)

Denna gång har jag testat för första gången att göra biskvier i långpanna. Tror att botten blev aningens lös, kunde haft i den några minuter längre i ugnen men det är till att märka det när jag redan stälpt upp den på bänken..jajja smaken är nog samma i alla fall. Mycket choklad ska det vara!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0