Dagens Träning

Började morognen 06.50 med att öppna ögonen till Bagheras skrik. Hade en liten pratstund med min älskling om hans förbannade snoozande. Varje gång hans väckare ringer första gången, vilket är minst 30 minuter innan uppstigning, så vaknar Baghera och tycker att då, den sekunden, för två sekunder sen skulle vi ha stigit upp och han sätter igång med sitt skrikande. Jag har lyckats locka tillbaka han till sängen och måste då ligga och klia honom hela tiden annars springer han ner till ytterdörren och galer igen. Tänk om mitt hjärta kunde lära sig att stiga upp vid första ringningen på väckarklockan, då skulle vi slippa bli väckta av Baggis skrikande och vi skulle få sova 30-40 minuter längre!! :P

Dagen har erbjudit strålande sol och värme med bara lite blåst. Satte genast planerna på att trampa iväg med cykeln till StepIn för lite gym träning. Blev 60 minuter cykling tur och retur plus lite till och 60 minuter styrka i gymmet. Körde sönder mina armar/axlar/övre rygg idag så när jag sadlade cykeln och skulle hemmåt skakde jag så jag knappt kunde hålla i styret. Skön känsla!!
Har lite ont i min vänstra axel fortfarande så jag kunde inte riktigt köra alla övningar jag hade önskat med jag lyckades ändå bli riktigt slut. Blir att knapra pronaxen i några dagar till och hoppas att axeln ger med sig snart.



Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Elin.

Satt och kollade i din portfolio och såg en bild på Ida när du och din kusin gjorde om hon och fotade.

Vad sugen att skaffa samma hårfärg som Ida har på kortet. Arbetar fin kusin fortfarande som frisör eller?

Kram och trevlig påsk!

2011-04-19 @ 19:03:44
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Alicia

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-08 @ 20:09:14
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0