Upplärning

Har suttit med en tjej bredvid mig hela dagen. Hon ska lära sig detta jobb så nu har vi drillat och riktigt haj har hon blivit. Nu har min arbetsdag snart nått sitt slut och det ska bli rätt skönt att låta min hals och röst vila. Den blir bara hesare och hesare så jag dricker thé konstant nästan :P

Blev lite ändrade planer för kvällen. Skulle till Lisa och fixa håret kl 17.00 men då har hon meddelat att Fredrik (Lisas ex man och Ellens pappa) har blivit pappa igen i natt så lilla Ellen ville såklart hälsa på sin lilla syster Alma så de var påväg till sunderbyn för att gosa snutte barn :) Får se om vi hinner senare ikväll annars blir det i morn att fixa mitt hår :)

Stort grattis till Fredde och Johanna till deras lilla tös Alma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0