Spontan Shopping

Har vart jätte lugnt här på jobbet ikväll så jag har surfat lite på sminksidor och har då hittat en palett som jag tyckte att jag behövde. Nu är den påväg hem till mig :) Har väldigt mycket skimmer skuggor hemma så jag behöver faktiskt en palett med matta skuggor. de enda matta skuggorna jag har är de som ingick i utbildningen och där saknar jag massa färger såsom röd, gul grön tex. Nu har jag att se fram emot denna underbara palett med 88 färger och alla matta. Leveranser ska ta 2-5 vardagar så jag hoppas den kommer i veckan så jag får dutta och kladda snart :D

Paletten finns på Stinamarkan
Tjejen har ett eget sminkmärke som hon säljer via nätet och importerar en del smink däribland denna pallet som har ett toppenpris. Hela 249:-


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja med den där kan du ju sminka lite allt möjligt säkert ;)

2010-05-12 @ 11:38:08
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Anna Adbo makeup artist

Denna palett ligger ute på Ebay för ynka 96:- INKL frakt till sverige ;)

2010-05-13 @ 18:44:28
URL: http://nogg.se/AnnaAdbo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0