Dun Tofflorna

Jag verkligen älskar mina dun tofflor och de är faktiskt bra till mycket mer än bara inomhusbruk. Min kära familj brukar skratta gott åt mig då vi är ute på vintern. Om vi kör skoter eller något sådant så vad tror ni jag har på fossingarna, jo mina dunisar :)
De är verkligen perfekta att ha på fötterna i Nokia stövlarna. Luften pressas ur dem och det blir som formgjutet i stövlarna men samtidigt så går det fortfarande att röra på tårna så man inte fryser dem. Ett bra tips till er som också alltid fryser om fötterna, se bara till att ha ett par bra strumpor innanför. Syntetstrumpor är rena döden ;)

Bra vintertips såhär mitt i sommaren ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0