Premiärkvällen

Det blev en lite stressig dag och framför allt morgon igår. Jag fick åka upp på skolan tidigt för att sminka en tjej då den andra personen som skulle sminka inte kunde komma. Nyss uppstigen ur sängen och 40 minuter på mig att vara på Ersboda...blev inte som jag planerat morgonen men det funkade. Efter sminkningen på skolan bar det av till stan med tjejerna för att inhandla rekvisita till slutfotona. Innan revyn skulle påbörjas hant jag hem några minuter för att packa med mig "middagen" och några påsar thé.

Klockan fyra satte vi igång och sminka allihopa och vi var klara i god tid. Allihopa gjorde en bra insatts med lite mindre fel bara, nån textrad som försvann och så men det får man räkna med =)
Klockan tre idag börjar nästa föreställning så jag sätter igång vid ett tiden med sminket. Kom och se om ni är i Ume vet jag =)

Idag är första dagen med upptrappning för mig. Jag ska få äta fil till frukost och det ska bli sååå gott. Sen får vi se vad jag hinner fixa för mat idag eller om det blir vitamindrycker resten av dagen :P Hoppas min mage inte ska protestera så mycket nu då jag ska börja äta igen. Har inhandlat verum hölsofil som jag hoppas är lite mildare mot magen.

Nu blir det frukost =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0