Tron Legacy 3D

Ikväll drar vi iväg till Lule för att se Tron på bio. Inga förväntningar alls att filmen ska vara bra men jag förväntar mig att effekterna är makalösa i 3D. Filmen är två timmar lång men vi sitter högst upp lägst bak så om min pinkblåsa skulle få för sig att vilja läcka kan jag springa ut :P hahaha psykiskt störd när det gäller pinknödighet och bio!!

Ska bli roligt att gå på bio i en annan stad än lilla Pite. Kanske att det blir något popcorn ikväll :)

Har någon sett Tron Legacy?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoho, om jag ska se Tron så är det endast för Garreth Hedlund, he`s a fine piece of ass ;).

2010-12-22 @ 20:45:08
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0