What Friends Are For?

Vad har hänt?
Inget är som förr?
Gör jag något fel?


En sak har verkligen förändrats massor den här sommaren. Jag fattar inte vad det är som har hänt men jag kan ju medge att jag inte gillar det. Är det något fel på oss?
Vad har man vänner till? Jo för att umgås med och ha roligt tillsammans. Just nu så är jag så besviken och ledsen på många vänner. Vill inte ange några namn men ärligt talat så hoppas jag att någon kan känna sig träffad. Jag fattar ingenting längre!!


Tack och lov finns det underbara vänner kvar, inte bara vänner utan även släkt. Tack Thomas och Kicki för en super trevlig helg :)
Nu har jag och älsklingen Göteborg att se fram emot och våra underbara vänner som vi har där nere. Jag längtar galet mycket efter min Tuss Paulina! På torsdag ses vi :D


Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack själv gullElin :)

Sådär kan det vara ibland, skittrist är det!

Du ska veta att du är minst lika mycket min vän som du är svägerska! :)

Ska fundera lite på det där med en bra kamera till dig :P

Kraaam

2010-08-02 @ 20:19:14
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Ingela Nilsson

Älskar dig.Puss

2010-08-03 @ 09:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0