Vart Tog Energin Vägen Vägen

Det är verkligen tragiskt väder nu. Värmen försvann reda i början av augusti. Vad hände liksom? Så här kallt kan det ju inte ska fortsätta vara utan det måste ju komma nån värmeknäpp eller liknande. Jag menar om det fortsätter att vara så här kallt så blir hösten väldigt lång!!

I morse var jag död då väckarn ringde. Jag ställde mig tvärt upp men insåg att mina ben inte bar mig så jag la mig igen fast nere vid fotändan på sängen och somnade med armarna virade runt en söt sovandes Tiger. Tre minuter senare vaknade jag av älsklingens väckarklocka och då vare bara att kämpa sig upp. Jag har fortfarande inte vaknat känns det som :( Det är iskallt så jag tog med mig en extra kofta på jobbet idag och det behövdes för nu sitter jag med den och en fleecefilt. Jag vill/måste få mer värme!!

Utlandet.NU!
JagVillJagVillJagVillJagVillJagVillJagVillJagVillJagVillJagVillJagVillJagVill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0