Beautiful Blogger Award

  • Som award ska jag/ni kopiera in award-bilden i din/min blogg för att visa att jag/du fått den.
  • Tacka och länka tillbaka till den jag/du fick awarden av.
  • Ge awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder.
  • Skriv 7 intressanta saker om mig/dig själv.


Sju intressanta saker om mig då:
  1. Jag är fruktansvärt, otroligt, hemskt mycket mörkrädd.
  2. Jag får panik och hyperventilerar om jag hamnar i vatten som är mörkt och jag inte kan se botten.
  3. En viss vecka i månaden blir jag galet sugen på chokladröra som är gjord på smält smör, havregryn och oboypullver. Onyttig bomb!
  4. Jag tror på övernaturliga ting och en andra värld. Alla katastrofer är förutbestämda och går ej att förebygga.
  5. Mitt smeknamn är Spiken och första gången jag fick höra det så blev jag arg och sa att jag är ju defenitivt inte smal. Namnet syftade tydligen på att jag haft en dålig dag och vart lite bitter. Sur som en spik :P
  6. Min äldre bror är min bäste vän
  7. Frilansar som makeup artist och gick utbildningen i Umeå på MOC Elin Kämpeback

 


Jag skulle vilja ge detta award till 7 härliga brudar!
Sandra, Madde, Linnea Lu, JonnaEmmeli, Linnea & Hanna

Kommentarer
Postat av: em

aaw, tack (: Tror dock ja är för lat för att lägga in den! :P

2010-08-23 @ 16:12:43
URL: http://linaemmelimyhr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0