First Day At Home

Jag ska ju bara jobba 50 % i två månader nu så idag är första dagen som jag spenderar hemma. Känns konstigt att vara hemma, frisk mitt i veckan men det funkar ett tag. Ska åka in till arbetförmedlingen då det öppnar och skriva in mig på 50 % arbetssökande. Måste göra det för att kunna stämpla upp till 100 % i dessa två månader.
Jag vill ha ett fast jobb snart och slippa alla dessa vikariat hit och dit. Men jag är glad jag har ett jobb jag gillar :D

Ska möta upp mammsen på stan sen så vi kankse springer in i nån rolig butik. Mamma hade tydligen redan inhandlat födelsedagspresent till mig.. Nyfiken!! Hur ska jag klara mig till den 17 april?! Jag fyller inte år förens den 20 April men kommer att fira med mamma och pappa den 17 då de åker till fjällen den 18 och är borta en vecka. Så jag firar hellre tre dagar innan än 5 dagar senare :P

Kankse ska hoppa i duschen nu och fixa mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0