Trick or Treat?

Halloween fester överallt känns det som och jag ligger i sängen och halvt sover. Mitt huvud känns tomt efter en fullspäckad dag på skolan. Har sminkat oss till gamlingar, lärt oss sår och teater smink och sminkat modeller inför en fest. Är verkligen läskigt hur man kan få ett sår eller skotthål att se så riktigt ut.
Grymt skoj att sitta och kladda och kleta med latex, vax, färg och blod =)
Vid två tiden kom modellerna och det var bara att sätta igång, har hållt på i dryga två timmar med sminknigarna. Min modell hade klart för sig vad han ville vara och det blev en Gene Simons sminkning med ett skotthål i tinningen. Jag blev riktigt nöjd mer resultatet för att vara första gången och det är defentitivt inte sista! =)

Vad gör alla denna kväll då?

Jag känner mig rätt så ensam faktiskt. Hade velat ta mig ett glas vin och en utgång men det ser lite mörkt ut för det :/

I morn ska vi sminka glamour och lära oss alla de möjliga lösfransar. Trebens fransar kan vi redan men hela rader är lite knepigare.

Söndag i morn och det betyder hem till Pite. Jobb på måndag. Ingen ro och ingen vila :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0