Första dagen rusade iväg...

Då har jag gjort första dagen som anställd på Sparbanken Nord och dagen har vart innehållsrik och rolig. Har lagt schema och suttit och lärt mig de nya systemen. Hade medlyssning på eftermiddagen occh jag älskar dessa kunder. De är så mycket trevligare och mer försående, inte så tjurskalliga som vissa var på det andra stället :P

Ska bli så skönt!

Denna sommar blir toppen!

Bara en vecka kvar till vi åker Patry gumms :D

En veckas semester i utlandet!


Nu ska jag till gymmet och träna överkropp i sinne....blir att cyklla dit och hem också så benen får sig lite press!

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt att första dagen rusade iväg, hopas resterande kommer göra det med och att du komer lära dig mycket ;) Jag funderar på att permanenta och det kändes ju ändå lite värt då det skulle hålla så länge ;) Får väl la se.. Nä nu ska jag sätta mig framför tv:n.. Ha det gött!

2009-05-05 @ 19:12:00
Postat av: Jossan

Kul att det gick bra första dagen på jobbet! Och grattis föressten! Tror inte jag har sagt det! Så himla kul att du fick dig jobb där! :) Kram

2009-05-06 @ 12:39:02
URL: http://jossanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0