Klubbad säl

Hade planer på att riva mattan från väggarna i toan igår men vi ångrade oss efter ca en halvtimmes jobb och bara tagit oss några decimeter på vägen. Mattan siter verkligen fast så vi beslöt oss för att slå på gips på väggarna istället. Blir betydligt enklare och snyggare då vi slipper spackla alla hugghål i väggen från det vi försökt få bort väggmattan. Under eftermiddagen smög sig det på en huvudvärk sakta men säkert och vid sju tiden igår kväll orkade jag ingentling. Låg på soffan hela kvällen och strax efter åtta orkade jag inte hålla ögonen öppna. Älsklingen väckte mig vid elva tiden och då skulle vi gå upp till sängen, jag var helt slut så Crille fick klä av mig och jag skippade att tvätta av sminket och borsta tänderna. Det fanns ingen ork i kroppen, det var knappt att jag orkade gå upp för trappen för egen maskin. Jag sov på två röda sekunder efter att jag lagt mig under täcket!

Idag mår jag prima, känner inte av nått. Har ingen aning om vad det var som hände igår. Var rent av obehagligt att känna att man inte orkar nått. Då man får kämpa för att ens ta sig upp för en trapp. Hoppas det inte blir likadant idag eller någon mer gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0