En Varm Förmiddag Med Överraskning

Jobbar kväll idag och jag har då hunnit njuta av denna sköna förmiddag. Vaknade klockan sju och var ganska pigg men jag tänkte då att jag har ju sovmorgon så jag somnade om till 08.20. Steg upp och gick ut på en promenad på en gång innan frukost. Sen har jag vart och cyklat en sväng och legat i solen och njutit.
Sitter på jobbet nu fram till 20.15 idag. Ska nog bara hem och inte göra nått ikväll. Ska försöka komma i säng lite tidigare för en gång skull, har inte blivit nått före 00.00 den senaste tiden och då man jobbar och stiger upp halv sju för det mesta så behövs lite mer sömn. Tråkigt om man ska måsta behöva ta igen sömnen under helgerna, det är ju då man ska vara vaken länge och hitta på roliga saker =)

Fick en överraskning idag. Gansak roligt och jag känner mig speciell men jag tackade nej. Det var The Phonehouse som ringde och erbjöd mig ett jobb. Stationerad i Umeå men på resande fot rätt mycket. Jag har ju mitt jobb nu som jag älskar så det blir inget. Killen som ringde ville att jag skulle höra av mig till honom om jag nån gång i framtiden skulle bli intresserad, då skulle han fixa en tjänst åt mig =)
Känner mig smickrad att någon vill ha en så mycket och så skönt att kunna tacka nej =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0