Maria This is For You



Jag hittade denna roliga bil på photopucket.com. Maria jag tänker på dig =) Tjejen har ihopväxta tår på detta sätt. Ganska så uppkätigt att tatuera istället för att dela på dem. Men du ville väl aldrig dela på dem heller??
Fick många flashbacks och minnen från tiden i Lillpite med alla tjejerna. Det var tok länge sen...Saknar den tiden!! Fy vad roligt vi hade och vilka påhitt. Stående inslag var surströmmings middagar och en hel del vespa åkning.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uppdaterar med en komentar från en av tjejerna....Linnea Lundgren, klockrent!! Man kommer inte ihåg allt men fy sjutton vad sjuka vi var! Det var verkligen en bekymmerslös tid och så skönt.
Hahahahaha jag hade som förträngt hela perioden med Ludde och Johan....Hahaha jag kan inte sluta skratta då jag tänker på det!! Så sjukt att både E och M. Just nu håller jag på att dö av skratt. Detta blir rätt så internt för er utomstående men det skiter jag i, för det finns de som förstår och förmodligen skrattar som jag =)

Linnea om Maria This is For You:
Javisst var det tider! Haha då vi var ute och körde bil olagligt, både runt byarna och i ä-byn!! Så sjuka vi var. Eller då vi bastade hos marre (stående inslag de med) och johan och ludde kom, och ludde var utan kallingar i marias säng helt plötsligt?! då du kom med vattenglas till våra sängar då vi låg helt utslagna en morgon efter en sen partynatt.. ja fy vilka sjuka saker det var men grymt roligt och ja, jag saknar också den bekymmerslösa tiden.. Raggen med vespa, ASG!

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

vad heter fonten du skrivit ditt namn med som "signatur"?

2009-07-09 @ 16:29:10
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Amelie

Hej, är det ok om jag länkar till detta inlägg på min blogg? Jag blev så fäst vid bilden men jag kan inte hitta den själv.. :( Är det inte ok så får du bara skriva en rad så tar jag bort det =) Kramar Amelie

2009-07-09 @ 17:25:42
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: vesna

haha coolt

2009-07-09 @ 20:37:13
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Linnea

Javisst var det tider! Haha då vi var ute och körde bil olagligt, både runt byarna och i ä-byn!! Så sjuka vi var. Eller då vi bastade hos marre (stående inslag de med) och johan och ludde kom, och ludde var utan kallingar i marias säng helt plötsligt?! då du kom med vattenglas till våra sängar då vi låg helt utslagna en morgon efter en sen partynatt.. ja fy vilka sjuka saker det var men grymt roligt och ja, jag saknar också den bekymmerslösa tiden.. Raggen med vespa, ASG!

2009-07-09 @ 21:42:42
URL: http://meiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0