Kläder överallt!!

Idag är jag ledig så jag har redan fått helg men dagen är ändå fullspäckad. Vet inte i vilken ordning jag ska ta allt.... Tror jag börjar med att söka lite jobb via Internet och sen rensa ur den fullskockade garderoben. Sen gör jag mig iordning och åker in till stan och söker lite mer jobb....hinner jag så blire en sväng till återvinningen =)

För att återgå till det som känns som dagens projekt, att rensa ur garderoben. Sen jag kom hem från Götet så har det legat alla nya klder + alla som jag hade med mig på golvet i en stor och fin hög. Katterna har verkligen tyckt om att göra gångar i kläderna och mysa ner sig. Men nu är allt tvättat och ska få plats på nån av de millimeter som finns kvar i garderoben. Måste verkligen rensa för att nått mer ska få platts, göra lite omorganisationer kankse är behövligt =) Men vart ska jag sätta allt?? Problemet är faktiskt att jag använder nästan varje plagg jag har i garderoben, nån tee som inte används men den tar å andra sidan ingen plats heller.

 Nä nu ska jag ta tag i allt så jag inte fastnar vidd dumburken hela dan!




VILL HA!

Kommentarer
Postat av: Jonna

En sån där garderob vore inte helt fel, gud så skönt! :) Hur är allt annars?

2009-01-30 @ 13:39:34
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0