Det känns som att oturen förljer efter mig

Det gick inget vidare för lilla farmor igår. Det blev räntgen som visade på en fraktur i höften så hon fick åka ambulans upp till sunderbyn medans mamma och pappa åkte hem för att meddela farfar och alla andra. Idag får hon opereras men vi vet inte vilken tid så vi åker upp till sundebyn senare.
Farmor var förtvivlad igår då hon fick åka iväg och jag lider verkligen med henne. Hon får inte bli deppad av detta nu, hon måste orka. Farfar har nog inte sovit speciellt mycket i natt. De människorna går inte att skilja åt, de lever verkligen för varrandra!!

Jag älskar er fammo och faffa!!

Jagbörjar inte jobba förens klockan 13.00 idag och nu hade jag tänkt hinna fixa till lite mer på övervåningen. Har inte fått undan alla kläder ännu så det blir ett litet projekt att skruva fast en klädhängare jag köpte igår och stuva undan sånna stora klädesplagg som min balklänning och det som man sällan använder (Chrilles kostym) hehe. Kanske hinner med en promenad också nu då jag inte får träna, eller får får jag men inte nå mycket för det gör att imunförsvaret blir sämre i och med antibiotikan. Jag har inte tid att bli sjuk så jag håller mig på den säkra sida så det blir många promissar istället nu då =) Vill nån joina mig på en härlig promenad i snöyran med snö upp till fotknölarna?? Usch det var ju oplogat ute så det blir nog ingen promenad förens det är skottat och plogat.

Kommentarer
Postat av: Tina & Theo

jag hade så himla grna följt med på en pormenix i snööön!

Vi fick lite snö här igår men nu är allt borta =(

Men snart är jag hos er & gör snöänglar igen :P

pusss& kram

2009-02-05 @ 12:09:54
URL: http://goldentheodor.zoomin.se
Postat av: Tina & Theo

usch inte bra du får inte bli sjuker =(

ja absolut skall du komma ner hit =) partja lite!!!

åå va kul de hade varit & få träffa dig!snälla gör de! Ha de så bra på jobbet så hörs vi när du kommer hem! puss

2009-02-05 @ 12:45:07
URL: http://goldentheodor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0