Den bara sprang iväg

Trodde att jag skulle vara trött och tung i skallen idag av medicinen men det blev tvärtom. Hade inga som helst problem med att stiga upp före kl 06.00 och sedan har dagen bara sprungit iväg. Jobbet har inte ens för en minut kännts långtråkigt snarare tvärtom. Har haft jätte roliga och några väldigt långa samtal så jag höll till och med på att missa lunchen. Känns skönt att det finns dessa dagar också =)

Fick nyss ett tråkigt samtal av mamma dock, farmor hade ramlat idag då hon var ute och sparkade så de var på väg upp på lasarettet. Hon klagade på ont i höften och benet så nu håller vi tummarna att det inte är nått brutet. Det skulle bli väldigt jobbigt för alla om det är nått allvarligt. Hon är ju 90 år lilla gumman och diabetets så det ska inte hända mycket för att det ska bli allvarligt. Jag ber till gud och hoppas att allt är bra med min underbara lilla farmor!! Det får ni med göra!!

Ska inte träna så mycket då jag äter antibiotika så det blev bara ett pass styrke i veckan =( Så typiskt då jag har perfekt schema på jobbet för att ha tid att träna och jag hade verkligen tänkt köra hårt. Har blivit som ett beroende att träna nu och det känns verkligen skönt!! Det är verkligen avkopplande för hjärnan då man tränar och man blir så tillfreds =) Men det får bli desto fler promenader istället i veckan då..ska strax ut på en lååång en med Catta. Karlarna ska som vanligt till garaget så då får vi hitta på annat skoj =)

 Har inhandlat gräddfil, kryddblandning, gurka och morötter till sen ikväll..ska dippa lite gotta =)


Glöm inte att hålla tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0