Gammal gaggig tant

Efter vårt  brännbolls spelande i Lördags har jag och många av de andra vissa krämper och känningar i muskler och leder.
Det började med att jag hade träningsverk i låren liksom de flesta andra...men i morse när jag steg upp ur sängen kände jag en hemsk smärta i den vänstra vaden! Har vart ute på en prmenad och försökte stretcha så mycket som möjligt efteråt men det verkar inte ha hjälpt. Smärtan är konstig, när jag kliver lite snett.

Man känner sig som en gammal gaggig tant bara av att ha spelat lite brännboll!

Det gjorde man ju varje dag på rasterna tidigare utan att det bekom en...men det är väl det som är felet, man gör det alldeles för sällan!! =P
Men det var skoj =) Får ta och dra ihop det någon fler helg, när det förhoppningsvis har blitt lite varmare!!

Vindskyddet på altanens vänstra gavel är uppe nu...i morn börjar vi med inklädnaden av den så man slipper se alla plintarna =) Snart åker möblerna fram, ska hinna olja in den först bara!


Nu blir det att glo lite dubbelavsnitt 2½ men sen blire nog sängen!


Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0