Förvirrad och tankspridd

Idag har jag vart med mammsen en sväng på stan men innan vi åkte iväg så åt vi lunch hemma hos oss.
Då vi hade ätit klart så var det dags för mammas sedvandliga rökpaus ute på bron.... Jag dukade av bordet och hörde bara ett jäkla liv i från hallen, där står mamma dubbelvikt och asgarvar.
Hon surrade med mig samtidigt som hon plockade upp cigarettpaketet och märkte då hon gick förbi spegeln i hallen att hon hade stoppat in två cigaretter i var sin sida av munnen.

Ut spretar två canserpinnar och mamma gråter av skratt. Självklart åkte kameran fram =) Bilden kommer kankse sen för nu sitter jag på jobbet.

Haha, då är så söt mamma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0